FACEMOS DE CRÍTICOS MUSICAIS
Para iso imos partir dunha figura senlleira na Ría da Vigo: María Soliña. Seguramente a coñecerás porque traballámola hai dous cursos polo Día contra o Maltrato de Xénero. Podes refrescar o que aprendemos neste enlace.
A triste historia de María Soliña inspirou a Celso Emilio Ferreiro para escribir este poema que aparece recollido no seu libro Longa noite de pedra, de 1962.
Polos camiños de Cangas
a voz do vento xemia:
ai, qué soliña quedache,
María Soliña.
Nos areales de Cangas
muros de noite se erguian:
ai, qué soliña quedache,
María Soliña.
As ondas do mar de Cangas
acedos ecos traguían:
ai,qué soliña quedache,
María Soliña.
As gueivotas sobre Cangas
soños de medo tecían:
ai, qué soliña quedache
María Soliña
Baixo os tellados de Cangas,
anda un terror de auga fría:
ai, qué soliña quedache
María Soliña.
Dende o ano 1962, este fermosísimo poema de Celso Emilio converteuse no símbolo da inxustiza e do maltrato contra a muller. Por iso, existe un gran número de versións musicadas por diferentes grupos e intérpretes.
O teu traballo será escoitar todas estas versións, contestar as preguntas que che faga e escoller a que máis che gusta, pero dando argumentos claros e fundamentados.
Para iso, ofrézoche unha escolma de vídeos, e, a continuación, un formulario que deberás completar.
Rosa Centrón e Cristina Pato:
Carlos Núñez:
Luar na Lubre:
Coro Xove da Orquestra Sinfónica de Galicia:
Amancio Prada:
Emilio Rúa:
Eva Carreras:
Escoitaches ben? Seguro?
Pois aquí tes o formulario para darme as túas respostas. Estou desexando recibilas!
Buenas profe volvimos hacer el ejercicio yo y Adriana haber si ahora te llega
ResponderEliminarRecibido. Grazas!
EliminarBicos e apertas